liveteskrivet.blogg.se

Lite babbel

Kategori: Allmänt

Är fri och det är inte så kul som man trodde. Eller alltså. Vad gör man när man inte har plugg?? Har gjort det mesta av ingenting idag, och jag hatar sånt. Men det är kanske bäst så, trots allt. För trött för att tillåta mig själv göra annat än ingenting. Nu känns det som att det här inlägget är på väg mot det tomma intet. 
 
Förövrigt.. Sitter och äter mjölk med crunchy och vill aldrig att det ska ta slut. Men jag vet, allt tar slut. Förjävligt. Jag vet. Minns att jag skrev på bloggen, för något tag sedan, att kommande veckor skulle bli tråkiga. Och att jag såg frameot det. Jag har följt det måttet, och det har varit värt det.(Jag har inte haft det tråkigt men har haft det roligare). Insåg jag när jag kollade kontot idag. Nu kan vi planera sommaren. Okej, jag ska vara ärlig. Jag är inte FETT taggad på att kliva in i ett sommarlov. Har knappa planer. Lite halvdana planer, men inget fastställt. Förut att jobba. Och det är jag taggad på. Apropå mitt framtidstal som jag höll här om veckan, så tror jag att jag praktiskt lever i nue, men allt annat inom mig ropar framtidframtidframtid. Därför ska jag leva i nutiden och fylla på med mjölk och crunchy. Herrå.
 
 
 
 

Kommentarer

  • Ines säger:

    pretty <3

    2013-05-28 | 21:51:02
    Bloggadress: http://delilovic.forme.se
  • Donia säger:

    Tack bebbo <3

    2013-05-29 | 07:26:33

Kommentera inlägget här: