liveteskrivet.blogg.se

att hänga lite sådär

Kategori: Allmänt

Efter att ha jobbat på Riverside och fått se stadsparken ur det finaste perspektivet, och fått den godaste av pastacarbonarorna i världen serverat. Och efter att ha återvändt hem och middag nr två serverats. Mm, då kom abstinesen efter mina vänner. Så månnga indirekta tweets, så många rop på hjälp, men så lite till svars. Vad gjorde jag för fel. Låg felet i att det var söndag och mina vänner hade röjt livet av sig kvällen innan?? Jag menar inte fan ligger felet i mig, trots att ingen svarade på mina indirekta tweets om att hänga på bryggan en söndagskväll. Men så tillslut, någon hörde mitt rop efter häng. Någon aka Sönderpulk möjligtvis. Vi satt vid bryggan i timmar och hängde, kunde absolut inte begärt något bättre en söndagskväll i maj faktiskt. 
 
Idag har jag varit ledig, men står i skuld för en fönsterputsning här hemma. Någon dag. Inom en snar framtid. Det var trots allt operationdagsverke och jag kunde varit mer kreativ faktiskt. Men jag är inte det. Annars så tog jag en joggintur i staden imorse och till min förvåning kände jag att "Fan. Det här var mysigt. Typ." Så mycket dubbelmoral för jag vet hur det känns som att en blixt av irritation exploderar när någon kommer fram och ba "Jag älskar att springa!! Så himla underbart!!!!". Nähähäeej du, nu ljuger du RAKT upp i ansiktet på mig. Du ljuger hallå. Hörde du mig? Du ljuger. HA lögnare. Aa så brukar jag känna inför det. Nej, jag "skyller" på att det var mysigt pga finaste rundan och musiken. Åt livet till frukost, senså hängde jag och solen (ibland vinden också). Samhällsboken hamnade lite utanför när solen och jag hängde, men man kan inte alltid räkna med att bli bjuden här i livet. 
 
Debuterade med en frozen yougurt med min älsklings Astalavista vid bryggan. Så fett att jag ville bosätta mig i tillståndet <3. Och några timmar senare satt vi plus våra älskade vänner i en park i Luthagen för att äta sushi. Det satt så bra i eftermiddagssolen så jag inte vet vad. Älska är ett starkt ord, men så tänker ni er att man shottar 80% alkoholhaltig starksprit ur hinkar, massvis med hinkar. Aa och så starkt älskar jag dem.
 
Annars så kom jag hem och gottiligottade mig och pluggade och nu är det plötsligt nu. Och jag märker att jag är gjord för att ordbajsa.
 
Jag älskar allt på de här bilderna. Allt. Jag ser att jag är med på två bilder också, och vet ni? YOU GOTTA LOVE YOURSELF. Jag älskar hon som står och strechar i bakgrunden på bilden av Astrid också. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: