liveteskrivet.blogg.se

Två regler

Kategori: Allmänt

Lägger min Jimmy Choo parfym som användes så flitigt den senaste tiden långt uppe på hyllan. Där får den stå, helst oberörd, ett långt tag. Jag kanske borde byta ut min senast tillagda spotifylista för ett tag också. För att inte medvetet, eller omedvetet, råka trycka på dem där låtarna. Jag vet precis vilka jag inte borde eller ska lyssna på nu för en tid. 
 
Men det är okej, för jag vet lika väl att min sommarparfym har väntat på mig. Eller den där parfymen som jag inte kan förknippa med så mycket. Och jag vet att jag repeatat för många låtar för att om och om igen känna samma sak. Lika väl vet jag dessutom hur mycket jag älskar en ny låt som tillfredställer allt i min väg.
 
Två regler för en tid.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: