liveteskrivet.blogg.se

Så mycket lov

Kategori: Allmänt

Igår drog jag upp min (mamms) vän i livet från källaren. Låste in hen där i källaren under vintern, för annars skulle hen frysa och bli kidnappad. Min (mammas) cykel, jag har saknat dig så. Tycket jag var jätte påskig med mitt oranga linne. Vet inte om andra höll med mig där.
 
I skolan fick jag påskägg från de sötaste flickorna i världen (Emmsi&Fellan <3) med precis det godiset jag tycker om. Inte ett enda fel kunde jag hitta. Oså låg det två Kusmi tepåsar i ägget. Så mycket kärlek.
 
Läste tidning, åt rolig fruktmix och hinka i mig te innan jag fick två män och ett par vårskor fett lägligt till lovet. Tror männen heter något i stil med Ben eller Benny eller nått och typ Jerry. Brukar leka lite svårfångad med dem här grabbsen, men det brukar inte hålla så länge. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: