liveteskrivet.blogg.se

Pestobabe

Kategori: Allmänt

Slickar upp det sista från skeden med Pesto på. Jag älskar Pesto som ni älskar Nutella och jag äter det dessutom direkt från burken som ni gör med Nutella. Har aldrig förstått Nutellahysterin since vi aldrig haft en Nutellaburk hemma. Okej snälla ska vi kanske avsluta detta stycke pga Nutella tog över. Nutella hit och Nutella dit. Stopp.
 
Försöker förtränga dagens klantigheter. Tycker inte om att prata om sånt (FÖR JAG ORKAR INTE MED MIG SJÄLV IBLAND). Utöver det så var det skola och det va sol och jag tog en en fantastisk fika på det mest fantastiska fiket med den fantastsika Kellanbellan <3 <3 och det va träning och det va middag. Och snart blir det dusch och sedan en ultimat myskväll hos Kristina(den fina) med mysarna. Futurm: Vi ska mysa. Ifall att någon missade det.

Kommentarer

  • cissiii säger:

    hahahaha älskar hur kellie håller för solen på första bilden <333

    2013-03-23 | 09:09:51

Kommentera inlägget här: