liveteskrivet.blogg.se

Hej Tiden det var längesen kul att ha dig här

Kategori: Allmänt

 
OBS: Luras inte av att mitt liv är så fabulöst som det ser ut på bilderna. Bloggen har en tendens att få det att verka som så. Alltså, det är ju fabulösare än vad det varit på så jävla länge. Kan det kanske bero på att jag aldrig haft så mycket tid över som jag har nu på kanske... Aa, längesen i alla fall. Jag minns inte sist jag hade tid för att hänga på café både fredag OCH lördags(hör och häpna)FÖRMIDDAG. Kanske just därför bloggen uppkom, för mycket tid. Låter helt absurt att jag säger att jag har "för mycket tid" när jag enbart använde mig av frasen "finns ingen tid" i flera månader tidigare. Överflöd av tid kan få mig att återhämta mig från tiden då ingen tid fanns i alla fall. Och då får livet i och försig en gnutta av fabulösitet. Vet att livet med överflöd av tid snart återgår till livet utan tid, men nu är det nu och det enda det inte finns tid för är att tänka på livet utan tid. 
 
Sen är allt ändå alltid fett när jag gör det jag tycker om och att hänga med mina polare på Green House är ett rätt fett exempel på vad som är fett i livet. HERRÅ för nu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: