liveteskrivet.blogg.se

Fisk och klychor

Kategori: Allmänt

Om jag säger att jag åt senapssill och tonfisk och små rökta laxar m.m till middag. Vad säger ni då? Eller förresten. Vänta. Jag vet att ingen av mina läsare tycker om ovanstående. Kommentera om du gör isf, dock mycket tveksamt. (Känner er alla sju st). MEN för att kommentera mig själv så säger att det där va livet efter träning. Hallå fiskar jag älskar er hoppas ni känner detsamma (!!!)
 
Lyssnade nyss på låten Kiss me. Vill säga att jag råkade lyssna på den, men den finns ju på min lista så kan inte komma undan med något. Jag undrar bara om en låt får vara och verka så lycklig som den är? (??!!??) Ursäka mig men ring mig när ni tycker jag ska lyssna på Kiss me för att den skulle passa in på mitt humör, mitt liv och så vidare. Inte för att spekulera vidare men blev plötsligt jätte provocerad av den, för just nu dansar någon puttinutta i en rosa siden klänning, på en äng, med sin käraste bredvid och ba: "Oh, kiss me beneath the milky twilight, lead me out on the moonlit floor, lift your open hand, strike up the band and make the fireflies dance, silver moon's sparkling. So kiss me."  
 
Jätte gullgt och allt det där. På riktigt (bara en gnutta provocerande). Men aa... Kontakta mig (mail eller telefon eller dörrknackning, vilket som funkar) när jag kan lyssna på den och relatera till den. Men senså vet jag inte om vi ska se det komiska i att låten Loving you is killing me spelas i lurarna nu istället. Jag vill i alla fall medge att fan det är en fantastisk låt.
 
Lördagens
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: