liveteskrivet.blogg.se

För att

Kategori: Allmänt

För jag har ätit jorgubbsfrukostar på balkongen i solen och försökt ta in att jag faktiskt har sommarlov.
 
För jag har suttit runt Kellans köksbord med mina allra bästa vänner i livet.
 

För att Emma är en klar solstråle och bjöd oss på en massa mat och kärlek hos henne.
 
För att jag hängt på balkongen med Astrid och hallonpaj, och jag älskar allt på den här bilden.
 
För jag har hängt hos Ines, i solen, hela dagen. Obegränsat med häng och mat <3
 
För jag har tagit kvällsfika på Linné med Kristina, Felicia, Cissi och Julia. För att planera Bråvalla. Jag vet, det är så fett. Och för att jag drog hem Cissi för att hänga som vi gör.
 
För att jag bjöd över Jossan och Melle och Astrid och Rebecca och Astrids kompis från Skåne, på pannkaksmiddag. Och för att vi stannade kvar på balkongen tills fåglarna började kvittra. Det gick inte att sluta babbla, jag älskar dem för det.
 
För att jag jobbat och för att jag försök skriva men skjutit upp det. För att jag har sommarlov. Därför har det tagit tid sedan sist.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: