liveteskrivet.blogg.se

Jag vet. Inte.

Kategori: Allmänt

För tillfället sitter jag på toaletten och skriver. The place to be. :P
 
Mm. Satt.. Japp :-) Det var väl mest det. Kände mig skön och nu slutade det upp med att jag kände mig asOskön, för jag vet inte vad jag ska skriva. Inte för att jag saknar ord för mitt fabliv, utan mer för att jag inte vet. Jag vet inte. Så jävla påfrestande mening, att man inte vet. Jag borde nog använda den meningen mer, men jag vågar inte. Jag vägrar att inte veta. Det är dumt.
Kanske borde det komma ett inlägg om de fina dagarna i Bryssel eller om den najsig helgen som kom och gick, men jag vet inte. Det borde kanske inte det trots allt. Jag vet ju inte, helt plötsligt. 
 

me<33
 
 
 
 

Kommentarer

  • Ines säger:

    You <333

    2013-12-04 | 15:08:04

Kommentera inlägget här: