liveteskrivet.blogg.se

Måste ju inflika

Kategori: Allmänt

Hej igen. För nu var det ju inte alls längesen. Är så rastlös och hungrig SÅ jag vet inte vad. Ät då. Mm, skulle jag också sagt. Men sitter här och väntar på min kusin som jag väntat på i hundra år. Och då ska vi sätta oss någonstans i stan och äta. Det finns inte på några vis någon ekvation där kombinationen av "att hålla tider" och min släkt fungerar. Annars då. Nej inte så mycket va. Nej tänkte väl det. Köpte en kalender idag, som svar på frågan om jag är pepp inför skolan. Det där var alltså en synonym till ja. 
 
Trots mitt senaste milslånga inlägg, så måste jag ändå inflika med att... Jag inte endast gjort tre saker under senaste tiden. Jag har ju gjort mycket av ingeting också. Herregud, vad trodde ni. Nej tänkte väl det. Senså har jag jobbat också (inte längre tack och lov). OCH hängt. Hängthängthängt. Kräfte diem också, ätit kräftor alltså.
 
Här har vi en av alla hängkvällar. Då bjöd jag på matpaj och blåbärspaj. Och de bjöd på sig själva ända in på natten. 
 
Och titta här. Här har vi de flesta i klassen, samlade hos Anna. Åh men mys det VA. Älskar oss SÅ. Vad man ser på nästa bild, det är en avskedssång för älskade rara underbara Jonathan. För han är i Kenya nu, och där tänkte han vara i 10 månader till.
 
Och det här var i förrigår. Då kräftade vi livet av oss hemma hos Rebecca. När klockan hade tickat sig fram och när smultronvin hade slukit ner, då dansade vi i nyonljus och rökmoln i en smockad lokal. KUL, var ordet. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: