liveteskrivet.blogg.se

Hejdå balkongfrukostar

Kategori: Allmänt

Hej. Hej så himla mycket hej. Jag förmodar att läget är stabilt och hoppas väldigt grovt på att ni ännu inte ballat ur. Idag var jag hängig och ba "Det bara måste vara något fel med mig. Jag är hängig. Vad är min diagnos?? Det kan vara något allvarligt med mig." Sen kommer jag på mig själv. Du är väldigt mycket frisk, gumman. Ner till jorden. Det är tidiga mornar som gjort dig så.
 
Frågar mig själv lite granna om jag haft min sista frukost på balkongen för året. För om det är så, då känner jag sorg. En sorg kanske beblandad med en ångest, och vise diverse intressanta känslor. Jajo, om jag vill kan jag sätta mig där klockan sju en tisdagsmorgon, känna den friska vinden omfamna mig i knappa tio grader, när solen inte nått fram till balkongen än. Jag kan om jag vill det, men jag vill det inte. Så jag har nog besvarat den, för några minuter sedan, obesvarade frågan. Den sista balkongfrukosten är förbi. Hösten säger väldigt mycket hej trots att den vill spela ett litet spel med sommaren. Snart ger väl sommaren upp, som vanligt. Jag förstår hen. 
 
Vad som är snartare (ping fille) är helgen. Den är ljusare än när höstmörkret klampar in i vardagen vill jag väldigt gärna påstå. Avsked ska firas.
 
 
 

Kommentarer

  • fille säger:

    <3333333 <3 <3<3<33<333333

    2013-08-23 | 19:21:43

Kommentera inlägget här: