liveteskrivet.blogg.se

Spola fram tiden till mina grekiska biffar

Kategori: Allmänt

Har carpat idag och fortsätter med det. Carpningen bestod av: Morgonpromenad längs ån med solen och spotifylistan i öronen (Love you). Och så en sån där långfrukost med söndagstidningen brevid, för jag missade att läsa Söndagsintervjun i söndags. Så vid ett någongång satt jag ute på gården med en ÅÅH så saknad Astalavista och kaffekoppar i plural och coffedrops, toppar listan av bästa substantiven i hela vida världen. Grattis, ni är högt uppsatta på listan. Gjorde en så typisk svennesak idag också, som man brukar göra så här års... Låg och solade med tjocktröja och sockor på. Det var nice, tills det blev kallt. Men då cyklade jag ner till staden för att strosa runt, just me and I. Hittade ett par brallor som jag vill och kommer att bo i, resten av mitt liv. Eller nått.
 
Nu har jag precis fixat grekiska biffar (cum at me grekiskgud eller nått). Ska bli GOTT. Funderade på att käka dem råa ett tag. Men kom på att... Det är inte värt det hörru. Dem får vänta tills efter cirkelfysen på Friskan. Annars så spelas Petters nya album högt, det är fett. Dagen skulle vara så ultimat om Flodda var frisk och jag kunde dela dessa grekiska biffar med henne, men nu är hon sjuk och jag önskar en kryning till henne. hErRåRÅ
 
 
AMJGADD MÅSTE RUSA FAN ALLTID SEN
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: