liveteskrivet.blogg.se

Pensionärsfredag <3

Kategori: Allmänt

Och efter halv fem fick jag helg för det är då jag slutar skolan på fredagar.(...) Vi åt födelsedagsmiddag för mig hemma och jag kunde känna hur lugnet efter veckan satte fart där. Laxen var god och eftersom vi knappt äter middagar allihopa tillsammans så var det lite extra mysigt tillsammans med det väldigt gråa vädret utanför.
 
Till åtta kom min fredagsdejt, Bosse aka Josefine <3. I timmar satt vi på mattan i mitt rum, likt pensionärer bänkade framför Skavlan, som gästades av Håkan. Och en massa babbel tills klockan närmade sig två. 
 
Vaknade upp och dukade upp brunch. (Brunch, jag älskar dig). Och vi åt tills vi bokstavligen inte kunde stå mer, det var nära en "tillbaka- till- sängen-och-sova-pga-mätt" situation. Men den tiden fanns så lite, istället cyklade vi ner till stan och hatade vädret mer än mycket annat.
 

äta henne

Kommentarer


Kommentera inlägget här: