liveteskrivet.blogg.se

Påskli(o)v

Kategori: Allmänt

För livet är här och livet är här och tänk vad roligt att livet är här och livets pappa är här och livets mormor är här och tänk vad ROLIGT att livet är HÄR.
  
(Vet inte om den sista bilden bara är vidrig med mig som nå jävla Puh i bak eller bara jättegullig)
 
För livet är här och livet är här och tänk vad roligt att livet är här och livets pappa är här och livet är här och tänk vad ROLIGT att livet är HÄR.
 
Så. Nej men annars så var jag på 2-års kalas för mitt kusinsbarn häromdagen. Ungefär så här såg det ut: Vi åt god mat, lekte hela havet stormar. Alla lekte hela havet stormar. Jag gjorde (tvingades göra) det. Min mamma gjorde det. Senså åt vi tårta och därefter ställde släkten sig på dansgolv och dansade. Ni kunde se allt på det där dansgolvet. Någon som shejkade götten och den äldsta av dem alla stå och dansa med sin käpp. 
 
Så kom vi hem vi nio och jag låg på den behaligsaste mattan i världen, i mitt rum, med mitt påskägg.
 
Tog morgonpromenad i solen och kom hem med nybakat bröd. Det där gröna som verkar oklart är minta. Jag vill gärna påstå att mynta på en smörgås är det finaste som finns. För det är verkligen när vi börjar ha minta hemma som det plötsligt blir vår, på alla sätt. Så aa, nu är det vår. 
Hängde på bryggan med den bästa Floddan, senså kom den bästa Kellan och vi hängde SOM BARA vi gör.
Till middag blev det släkten och den är alltid god. Där stannade vi tills det blev kväll. Men kom hem gjorde vi och en låt senare på min cykel var jag hos Kellan min och mös kvällen ut. 
 
 
Igår var jag aktiv. Tycker jag ändå. Vaknade upp och gymmet väntade (nej det gjorde det inte). Men det blev, efter att varit ett krassel typ. Kom hem och städade hela lägenheten och SEN, aa då öppnades dörren av älsklingsInesoo. Så snygg, så brun så allt.. Vi åt frukost tillsammans och hängde hela dagen. Till middag cyklade jag til Flogsta, under aprilhimlen, för att hänga med (jag tänker vara klychig) dem bästa tjejerna i hela vida jävla världen. Rebecca bjöd på godaste middagen den pärlan. Sittandes blev vi i timmar och jag lovar att man inte kan sitta bättre än med dem. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: