liveteskrivet.blogg.se

överflöd av kärlek

Kategori: Allmänt


 
Igår var det så mycket kärlek samlat runt mitt köksbord. Och lite över allt i lägenheten som egentligen är för liten för att få plats med så överflödig kärlek. På buffébordet fanns det som kanske skulle tyckas vara en kulturkrock. Men kulturkrockar existerar inte i min värld så jag blandade allt från mossaka till gravad lax. Det var rättså fett. Senså fixade jag en efterrätt med risk för Hepatit A (förtränger skiten). 
 
Efter all stress och tidsoptimists gnäll från mig själv, så kände jag mig så lycklig med mina väninnor (som min mamma säger) igår så jagvetintevad. Och jag fick så fina presenter så jagvetintehellervad. De här tjejerna vet precis på pricken vad jag tycker om. För att återigen vara söndagsdjup (som blev mitt tema för dagen på twitter) så älskar jag de mer än så mycket annat jag kan komma på. 
 
Ena dagen kan det kännas som att alla förjävliga känslor kväver en, medan det nästa dag kan kännas som om de aldrig någonsin ens varit i närhet av att existera. Jag kanske verkar vara ett känslovrak här, men jag tror mest att det bara är den osminkade sanningen om hur det är att vara sjutton, och däromkring. 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: