liveteskrivet.blogg.se

Lill(a) lördag

Kategori: Allmänt

Igår fick jag jävligt mycket endorfiner eftersom att 1. Åt långfrukost tillsammans med Michaela&Dashas podecast (<3) 2. Det var varmt (!!!!) och soligt och jag strosade runt med solglasögon. 3. Hälsade på Melle med Kristina och kände bara att nu SKA du allt bli frisk Mellis. 4. När jag sprang (?) på crosstrainern och hade en kilometer av åtta kilometer kvar så höjdes musiken ur högtalarna på Friskis och det kändes som "afterschool" med mig själv, släppte loss som nå jävla vet inte vad och tänkte att vad tror de här om mig och sen tänkte jag direkt efter att de får tro vad de vill för jag är snart framme. Och jag kom fram och livet klappade mig på min blöta axel. 5. Hemma upptäckte jag att den fantastiska räksoppan fanns kvar OCH även gravad lax OCH så hittade jag en avokado (gravadlax + avokado+ macka = <3) 6. Pappa gjorde drinkar, enligt honom var det lillA lördag, så aa satt och drack en alkoholfri drink till plugget.
 
Utöver det så gjorde jag ju helvetes tråkiga saker också. Och jag kände aboslut inte endorfinerna genom hela dagen. Men så mycket kan man inte förvänta sig av livet, så jag lät ovanstående ta över.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: