liveteskrivet.blogg.se

Flodda och jag

Kategori: Allmänt

Förträngde dagen med cirkelfys (<3 det är värt ett hjärta) och den efterlängtade middagen med Flodda. Oftast är det, det absolut bästa med vardagen. Senså fixade vi ihop te och satt inne på mitt rum och lyssnade på Michela & Dashas podecast. Kändes som att det var vi fyra i mitt rum, för vi varvade mellan att prata om sånt som bara vi förstår också. Tyckte att tiden kunde stanna där faktiskt.
 
Försöker räkna ihop hur många timmars sömn jag kommer att få inatt. Som det ser ut nu bådar det inte gott, just därför undrar jag även varför jag sitter och skriver här. Känner att Zara Larssons låt Uncoverd, med meningen  "Nobody knows" passar bra in här (lol xP)
 
 
 

Kommentarer

  • claes-göran olofsson säger:

    jag skulle gärna vilja prata med dig, jag har lagt upp en video på youtube gällande detta, här är en länk som går till videon, som spelas upp på youtube
    http://www.youtube.com/watch?v=8rZj7irrXSw

    2013-04-17 | 21:33:22
    Bloggadress: http://www.youtube.com/watch?v=8rZj7irrXSw

Kommentera inlägget här: